- Sep 11, 2002
- 7,608
- 0
- 0
How long did you know/were you with your significant other before you got engaged?
How long were you engaged before you got married?
:wine:
How long were you engaged before you got married?
Originally posted by: MrsSkoorb
Skoorbie and I dated for almost 5 years before we were engaged (we had to wait until we could support ourselves!) and then we were engaged for 9 months. To be honest, I knew he was "the one" as soon as I met him. :heart:
Originally posted by: Oakenfold
6 months before I got engaged to my wife, we were married 4 months later.
![]()
Originally posted by: Lifer
repost
Originally posted by: bigalt
uh oh is dezign getting married?
I knew mine for about 2 years before we got engaged, and was engaged for about 6 months before I broke the engagement. She married my roommate from college instead, 2 years later.
Originally posted by: CPA
Engaged about 2 months after meeting. Married 8 months later. Been married going on 9 years.
Originally posted by: Dezign
I knew mine for about 2 years before we got engaged, and was engaged for about 6 months before I broke the engagement. She married my roommate from college instead, 2 years later.
:Q:brokenheart:
Engaged about 2 months after meeting. Married 8 months later. Been married going on 9 years.
How did you know so soon?:heart:
Originally posted by: Lifer
repost
Originally posted by: spidey07
Originally posted by: Dezign
:Q:brokenheart:
How did you know so soon?:heart:
He was desparate.
Dated for 3 years, lived together for two, divorced two years later.
SLOW DOWN!!!!!!
OwnedOriginally posted by: Linflas
I met my wife in September, we became engaged that November, and we were married the next April. She lived in Montreal, I lived in Virginia. Most people told us it wouldn't last. We will be celebrating our 19th anniversary this April. :wine: