Wie ist mein Deutsche?

Page 2 - Seeking answers? Join the AnandTech community: where nearly half-a-million members share solutions and discuss the latest tech.

thraxes

Golden Member
Nov 4, 2000
1,974
0
0
Oh mein Gott... Ihr seid ja echt beknackt! Nur verrückte hier aber gut, ich bin ja auch einer also muss ich es mal sagen:

DIESER THREAD IST LAME!! ABER HALLO!!!

Aber dieser Übersetzer ist richtig lustig, da habt ihr mal recht.

Thraxes writing from Frankfurt - Germany :p

wnied

Diamond Member
Oct 10, 1999
4,206
0
76
Ich denke, daB es scheint, groBes zu bearbeiten! Gerade ist die Tatsache, die Sie etwas wie diese traslationprogramme tun können, ich denken ausgezeichnet. Mach weiter so!

~wnied~

Lars

Diamond Member
Jan 10, 2001
3,379
0
0
rolleye.gif

<--- German

littleman

Golden Member
May 19, 2000
1,438
0
0
Ok, was die fliegende H&ouml;lle hier weitergeht, ist dieser Posten(Post) ein fetter Esel nef!

compuwiz1

Admin Emeritus Elite Member
Oct 9, 1999
27,112
930
126
M&uuml;ndliche Anregung bringt fast immer eine schnellere F&ouml;rderung. ;)

QTPie

Golden Member
Dec 30, 2001
1,813
1
81
Was der Fick in diesem Raum(Zimmer) weitergeht?

Wenn Sie den Satz(Urteil) oben verstehen, dann ist der &Uuml;bersetzer ok

ndee

Lifer
Jul 18, 2000
12,680
1
0
*deleted* Isch so guet G&auml;be?

Ich wette, babelfish &uuml;bersetzt die Sachen zum Teil noch besser. Aber es ist ziemlich witzig diese extrem schlechten S&auml;tze zu lesen ;)

<-- Swiss

burnedout

Diamond Member
Oct 12, 1999
6,249
2
0
<--- German >>

Tats&auml;chlich....sie sind ganz bl&ouml;d

Wenn Ich meine Nase drei Tage nicht geputzt habe, also spreche Ich wie Hollander ;)

Ich wette, babelfish &uuml;bersetzt die Sachen zum Teil noch besser. Aber es ist ziemlich witzig diese extrem schlechten S&auml;tze zu lesen

Wenn schon, denn schon. Nicht wahr? :p

udonoogen

Diamond Member
Dec 28, 2001
3,243
0
76
die sonne scheint und die himmel ist blau. =) thats all i remember from high school german. sad aint it. heehe ... that and bratwurst is hecka good

Mitzi

Diamond Member
Aug 22, 2001
3,775
1
76
Ich kann nicht ein Wort des Deutschen, so sprechen, wenn Sie das lesen k&ouml;nnen, errate ich, dass der &Uuml;bersetzer o.k. arbeitet.

Auf Wiedersehen! :)

Skyclad1uhm1

Lifer
Aug 10, 2001
11,383
87
91
The translator may be able to translate German into readable English, but the German it generates sucks almost as badly as what some of the members here produce. It's understandable German, but in several cases it chooses the wrong word, and the grammar is a mess.

Edit: I have no problems reading German, I can speak it well enough to manage a conversation when I'm in Germany, but it's been too long since I wrote it, so I'm not going to bother with that. If you want to know how well a translator like Babelfish works, try the following: Translate a text from English to another language, then to yet another language, then that one back into English. You still won't know if it uses the correct words, but it does show how messy it can get.

Edit 2: Here is the above text, translated into German first by Babelfish, then the German into French, then the French back into English:

The translator can be able to translate Germans into readable English, but almost also badly sucks the Germans who fix it, that what produces here the some-a elements. It is a comprehensible German, but in some cases it chooses the bad word, and grammar is a confusion work: I probably do not have enough problems German reading, me can the speech, to handle a conversation, if I am in Germany, but me wrote to him too for a long time be to him, therefore I will not disturb with that. If you want to know, like a translator like work of Babelfish, it what follows test well: If you translate a text of English to another language, then too however with another language, then those of English return. They do not know yet, if it uses the correct words, shows however him, at which point it can receive in a disordered way.

Mitzi

Diamond Member
Aug 22, 2001
3,775
1
76
Ich w&uuml;rde nicht wissen(kennen), weil ich ein Wort des Deutschen irgendwie nicht sprechen kann.

Ich w&uuml;nsche, dass sie einen Engl&auml;nder zu italienischer Bessemerbirne auch hatten, weil ich Familie dort habe, die regelm&auml;&szlig;ig Emails an meinen Vater senden aber ich sie nicht lesen kann, weil ich Italien auch nicht lesen kann :eek:

DanFungus

Diamond Member
Jul 27, 2001
5,857
0
0
Meine komischen Kolben-Geruche, wenn ich meine F&uuml;rze auf Feuer (gerade beleuchte, lasen den Faden dar&uuml;ber)