Originally posted by: pallander
Originally posted by: SnapIT
Originally posted by: SnapIT
Originally posted by: Nemesis77
my problems here are light,,,,,my english is superior to those suckers,,haha...Really!!!!
Pallander, Pallander, Pallander... Do you honestly believe that?
yes I do....I have readenglish since 3rd class..about 10-15 years...people understand If they want,,,,perhaps they are hiphoppers??????hahahahhaha
And now you are in what? Fourth grade? I am a Swede and i am starting to feel embarrassed over you...
me and my fellows have been a part of building this country so dont feel embarresd dude,it seems you are 11...
Nej lille Stefan, jag är inte elva, jag är 32 så om du nu har läst engelska i 10-15 år (du vet inte ens hur gammal du är?) så kanske du har läst Svenska oxå och då kanske du kan svara på Svenska...
Translation: No little Stefan, i am not eleven, i am 32 so if you have been reading english in 10-15 years (you don't even know how old you are?) then maybe you know Swedish too and can answer me in swedish...
visst kan jag svara på svenska inga problem,,du suger......yankeeälskare!!!!du e säkert spion....eller gift med en blatte....
Translation: sure, i can answer in swedish no problem,,you suck....yankeelover!!!!you're surely a spy....or married to a great person...
And that punctuation DOES suck, you have to be 12 years old tops... you really embarrass me, and all other Swedes that are proud of our language and nation... now please go away...