hoelang kijken denken jullie dat het zal duren inhoudt eer dat de felloows hier hebben dat het niet de Eens gebruikelijke muis gasten zijn die de bovenstevan de topics lijst domineren?
<< hoelang kijken denken jullie dat het zal duren inhoudt eer dat de felloows hier hebben dat het niet de Eens gebruikelijke muis gasten zijn die de bovenstevan de topics lijst domineren? >>
Que?????? Welk dialect is dit?
Maar: we zien wel hoe lang (een Chinees is) het zal duren...
<< hoelang kijken denken jullie dat het zal duren inhoudt eer dat de felloows hier hebben dat het niet de Eens gebruikelijke muis gasten zijn die de bovenstevan de topics lijst domineren? >>
Zou ik even wat ondertiteling mogen want met alle eer snap ik het nog niet helemaal.
Ik moet wel zeggen dat jullie forum er netjes uitziet!
<< They can have a cup of coffee with some cake!! >>
Je gebruikt toch wel de goeie ingredienten. >>
Nou, ik zat er aan te denken om spacecake te maken..... is natuurlijk hartstikek verboden, daar aan de andere kant van de sloot... >>
Ik geeft toe van de afstand waarop Aliens kijken naar dat beetje water is het net een slootje, maar ik denk toch meer in termen van "de grote plas"
(en nu niet vies denken, we hadden wat afgesproken!)
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.