Guess The Color

mobobuff

Lifer
Apr 5, 2004
11,099
1
81
You simply try to guess the hexadecimal value of the color. You can cheat by using an image editor, but please don't post the answer. Only guesses. Closest person wins.

COLOR

EyeMWing

Banned
Jun 13, 2003
15,670
1
0
It just so happens that that's the color I use in my Winamp AVS overlay - so I have to say it's #1A57FD.

Damn, so much for that being random.

mobobuff

Lifer
Apr 5, 2004
11,099
1
81
Originally posted by: EyeMWing
It just so happens that that's the color I use in my Winamp AVS overlay - so I have to say it's #1A57FD.

:laugh: :beer:

EyeMWing

Banned
Jun 13, 2003
15,670
1
0
Originally posted by: mobobuff

You said 100 cookies, not 1 beer.

mobobuff

Lifer
Apr 5, 2004
11,099
1
81
Originally posted by: mobobuff

You said 100 cookies, not 1 beer.

100 + 100 for an almost plausible noncheat solution.

:cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie: