• Guest, The rules for the P & N subforum have been updated to prohibit "ad hominem" or personal attacks against other posters. See the full details in the post "Politics and News Rules & Guidelines."

###ANOTHER GREAT MAP WILL BE ADD TONIGHT...GET IT!!###

nEoTeChMaN

Diamond Member
Oct 9, 1999
3,994
0
0
Thanks to my friend, loogie.

This is an interesting map which is not too big and you really, really better be good at ducking. It is a very fast pace level and you'll be pretty close to your enemy. ;)

There are NO hostages or planting a bomb.

The goal?....Rape your enemy as fast as you can!!

Will put it up by 8pm.

ProSpeedBall
 

mHubs

Senior member
Oct 28, 2000
447
0
0
Can you switch to this map NOW?
I wanna try it out, seems cool when i played a lan game, but i was the only one there.. so it was boring ;)
 

nEoTeChMaN

Diamond Member
Oct 9, 1999
3,994
0
0
**UPDATE**...

I've uploaded ProSpeedBall to Virtualave Server.

ProSpeedBall map:

File


de_rat, de_rat2 and de_rat3 in here:

File


Assault2K here:

file


Unzip it into Map folder inside Cstrike folder inside HalfLife folder.

cheers



 

guyver01

Lifer
Sep 25, 2000
22,151
4
61
Hey.. neo.. is this based on "speedball" .. the paintball match.. where's its us vs them, just kill or be killed?

 

nEoTeChMaN

Diamond Member
Oct 9, 1999
3,994
0
0
OMG!!...It is a success!

Even sniper weapons is worthless in here.

Too fast!

You mostly depend on smoke/flash bombs. :D
 

GoldenTiger

Banned
Jan 14, 2001
2,594
0
0
Yeah, smoke grenades are the perfect anti-sniper... get yourself and 2 other guys to toss em at the house on Militia and you barely have to worry about being sniped :).
 

GreenBeret

Golden Member
May 16, 2000
1,796
0
0
Neo... you don't seem to understand. Whenever I am near a smoke, my FPS drops from 10 to about 4 :( Throw more than one and I'm totally FUBAR'd. :(

I would sue them to my advantage......... If i could. :| :(

 

perry

Diamond Member
Apr 7, 2000
4,018
1
0
Is it up now? Go back and we'll vote for speedball.


Nope, guess it's down for the night. If I didn't have the stupid Linksys router I'd host a game.
 

ASK THE COMMUNITY